اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به هیات‌های ورزشی اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به هیات‌های ورزشی فعال در این استان اختصاص یافت.

اکبر ورودی گفت: این اعتبار با پیگیری‌های استاندار اردبیل از وزیر ورزش و جوانان تامین شده و به هیات‌های فعال ورزشی در تمامی شهرستان‌های استان اختصاص یافت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یکی از مشکلات هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها را کمبود بودجه ذکر کرد و می گوید: با اختصاص اعتبار تخصیصی مشکلات مالی هیات‌های ورزشی استان تا حدودی حل شده و امیدواریم با تداوم آن هیات‌های ورزشی بیش از پیش فعالیت کنند.

به گفته او، حمایت از هیات‌های ورزشی فعال یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است و تلاش می‌شود در حد وسع از آنها حمایت‌ شود.

سرپرست کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین با اشاره به محدویت‌های منابع مالی، گفت: هیات‌های ورزشی باید تلاش کنند تا با جذب حامی مالی مشکلات را حل کنند.

ورودی توسعه ورزش همگانی را یکی دیگر از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و می گوید: این به معنای بی‌توجهی به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیست ، برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد، گفت: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.