برگزاری هفته فرهنگی تفرش در هفته سوم اردیبهشت

 هفته فرهنگی شهرستان تفرش از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

رضایی، فرماندار شهرستان تفرش در جلسه هماهنگی هفته فرهنگی تفرش گفت: این هفته از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت به منظور معرفی جاذبه‌های فرهنگی و هنری و معرفی مشاهیر شهرستان برگزار می‌شود. 

رضایی با بیان اینکه هفته فرهنگی تفرش فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان است افزود:
و روز تفرش نیز روز ۲۰ اردیبهشت نامگذاری شده است. 

او اضافه کرد: به منظور معرفی جاذبه‌های فرهنگی و هنری و مشاهیر شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برنامه ریزی شده و عمده‌ترین برنامه روز ۲۰ اردیبهشت دومین کنگره شهدای شهرستان تفرش با حضور مقامات کشوری برگزار می‌شود.

فرماندار تفرش با بیان اینکه این هفته هرساله در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود بیان کرد: همچنین تجلیل از مشاهیر و معرفی مشاهیر شهرستان در روز جمعه در دانشگاه تفرش برگزار می‌شود. 

او ادامه داد: متاسفانه شهرستان تفرش شهرستان پیری است و در راستای تشویق فرزندآوری یک همایش دو روزه با حضور اساتید کشوری به عنوان همایش تمدن سازی و معرفی مادران و خانواده‌های موفق در امر فرزندآوری هم برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ،امروز دوشنبه‌ در تور تفرش گردی شرکت کردیم خانم شاه حسینی با بد اخلاقی و برخورد و سخنان توهین آمیز ما را پشیمان کرد ،به ما می‌گویند چرا شما آمدید می‌خواستیم هلال احمر را ببریم و با اخم و ژست لحظاتی بدی را برای ما ساخت
با عرض تأسف از همکاری این خانم با فرمانداری،لطفا ایشان را توجیه کنید بعد شهروندان را به ایشان بسپارید
کسی که اعصاب نداره ،مسلما نمی تونه راهنما باشه
به امید گزينش های بهتر
با آرزوی بهترين ها برای شما