بهره برداری از ۴۹ طرح در شهرستان تفرش

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان تفرش ۴۹ طرح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در سفر آقازاده استاندار مرکزی به ۴۹ طرح شهرستان تفرش با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۴۹ طرح در شهرستان تفرش

از جمله این طرح‌ها طرح جهادی سیم به کابل در سطح شهرستان به طول ۳۵ کیلومتر بود که ۲۵ کیلومتر تکمیل و مابقی در حال انجام است همچنین اجرای کابل فاصله دار به طول تقریبی یک کیلومتر در خیابان طالقانی و خیابان منتهی به مقبره پرفسور حسابی با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد ریال بود که به بهره برداری رسید.

برای طرح‌های برق شهرستان تفرش از ابتدای سال ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تامین اعتبارشده که برای طرح‌هایی که تکمیل و به بهره برداری رسیده ۳۶ میلیارد اعتبار صرف شده است.

گازرسانی به ۵ روستای شولک، گوجه گل، جورقین، کهلو سفلی، گوگسیگرد با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان هم از دیگر طرح‌های شهرستان تفرش بود که به بهره برداری رسید.

آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: در ادامه افتتاح طرح‌ها در استان مرکزی ۴۹ طرح به مبلغ ۴۴ میلیارد تومان در شهرستان تفرش به بهره برداری رسید که موجب اشتغالزایی بیش از ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شد.

آقازاده افزود: در این طرح‌ها گازرسانی ۵ روستا با اعتباری به مبلغ ۴ میلیارد تومان انجام شد و بیش از ۲۰ طرح در زمینه برق رسانی و ترمیم شبکه به مبلغ ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و یک کارگاه تولید لباس با اشتغالزایی مستقیم ۴۶ نفر هم افتتاح شد.

او ادامه داد: مقرر شد در کارگروه تسهیل اشتغال استان مرکزی برای این کارگاه وام سرمایه در گردش تخصیص دهیم و امیدواریم با این اعتبار میزان اشتغال زایی این کارگاه به ۱۰۰ نفر و میزان تولید روزانه را ۸ هزار البسه برسد.

استاندار مرکزی بیان کرد: در راستای نوسازی بافت‌های فرسوده و آسیب دیده در سطح شهرستان تفرش هم ۲۸۳ منزل مسکونی در دست ساخت است که بیش از ۲۶۰ واحد آن آماده شده که به نمایندگی از بقیه امروز افتتاح شد و بقیه تا ۳ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.