تسطیح ایل‌راه‌های عشایری لردگان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: ایل‌راه‌های عشایری شهرستان لردگان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آواربرداری، ریزش‌برداری و تسطیح می‌شود.

یحیی حسین‌پور اظهار داشت: امسال آبرسانی سیار به عشایر شهرستان لردگان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود و چشمه آبشخور دامی با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

محسن طهماسبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری لردگان گفت: در چند سال اخیر اعتبارات در قالب ارزش افزوده مناطق عشایری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اعتبارات ملی در حوزه عشایری رشد فزاینده‌ای داشته است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: تاکنون توانسته‌ایم با اعتبارات تخصیص‌یافته طرح هایی را در قالب تسطیح ایل‌راه‌ها، تأمین آب به صورت پایدار و سیار، احداث آبشخور‌های دامی و مخزن‌های آب آشامیدنی جهت مصرف شرب و دام، خرید و توزیع پنل‌های خورشیدی، تجهیزاتی همچون تانکر‌های ذخیره آب و تامین لوله در سطح شهرستان اجرایی و عملیاتی کنیم.

طهماسبی اضافه کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوبتر به جامعه عشایری و مطابق با ماده پنج آیین‌نامه ساماندهی عشایر می‌بایست از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمات‌دهی بهتر به این جامعه به نحو مطلوب استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۱:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایلراههای شمالی استان و مسیر شمالی نیز میبایست تعریض و پت و پهن گردند زیرا که این مسیرهای صعب العبور هم مسافری و هم ایلراه هستند و خطر هم مسافران و هم عشایر را هر لحظه تهدید میکند