حضور پزشکان خیر بر بالین بیماران نیازمند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با حضور تیم پزشکی متخصص در بیرجند از سوم اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۲۷ عمل جراحی ناهنجاری‌های مادرزادی اطفال انجام شده است.

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این تیم پزشکی از موسسه خیریه محکم به خراسان جنوبی اعزام و تاکنون موفق به ویزیت ۱۰۰ بیمار در مرکز استان شده‌اند که این اقدام خداپسندانه تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با موسسه خیریه محکم برای درمان ناهنجاری‌های مادرزادی اطفال امضا کرد و تاکنون ۶ سفر توسط تیم پزشکی این موسسه به استان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: انجام اعمال جراحی و پیگیری مداوای افراد بی بضاعت در نقاط مختلف استان از جمله اقدامات خیرخواهانه این موسسه خیریه به شمار می‌رود و هم استانی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۶۲۶۰۵۷ تماس بگیرند.

موسسه خیریه محکم با هدف حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی یا نقص تکاملی بدو تولد در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد و در سطح کشور نمایندگی دارد. این موسسه در چند شهر کشور بخش جراحی اطفال راه‌اندازی کرده است و علاوه بر این پزشکان خیر به صورت جهادی در شهر‌هایی که جراحی اطفال ندارند، بیماران آن شهر‌ها را درمان می‌کنند.

نمایندگی موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی سال گذشته راه‌اندازی شد و این موسسه با بیمارستان فوق تخصصی رازی بیرجند برای پذیرش و درمان کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی (نواقص خلقتی) قرارداد همکاری امضا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار