آموزش و پرورش شهرستان جازموریان مستقل شد

با حضور جمعی از مسئولان و مردم ، اداره آموزش و پرورش شهرستان جازموریان مستقل شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در این مراسم با اشاره به خدمات ماندگار دولت انقلابی در مناطق محروم گفت: توجه به عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

او با اشاره به جذب یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در صدر استان‌های کشور در زمینه جذب اعتبارات سفر‌های استانی است.

رضایی از افتتاح و بهره برداری از ۷۷ واحد آموزشی در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد و اظهار کرد: استاندارد سازی و ساخت فضای آموزشی مطلوب در شهرستان جدید التاسیس جازموریان در دستور کار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم شهروندی قانون مدار را تربیت کنیم بهترین مکان مدارس هستند، زیرا دیر یا زود دانش آموزان مدارس به عنوان شهروند یا مسئول در جامعه نقش آفرینی کنند. 

رضایی با اشاره به فاصله یکهزار و ۳۳ کیلومتری مدرسه در شمال استان با جنوبی‌ترین مدرسه استان گفت: استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اقدامی ماندگار در راستای توسعه و پیشرفت این خطه زر خیز است.

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و مردم ، استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اعلام و مهدی بامری پاک به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.