البخیتی: یمنی‌ها برای آزادسازی کامل یمن از دولت صنعا حمایت کنند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکيد کرد یمنی‌ها برای آزادسازی کامل یمن و بیرون راندن نیرو‌های خارجی، از دولت صنعا حمایت کنند.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اقدام نیروی دریایی انگلیس در کشتن يک نیروی گشت ساحلی در آب‌های منطقه‌ای یمن را محکوم کرد.

وی در توئیتی نوشت: اقدام نیروی دریایی انگلیس به کشتن عبدالسلام الجعدنی نیروی گشت ساحلی در آب‌های منطقه‌ای یمن، تجاوز آشکاری است که خطر تعرض به حاکمیت و استقلال یمن را نشان می‌دهد و از چهره جنایتکار انگلیس پرده بر می‌دارد.

البخيتی افزود: از مردم یمن می‌خواهیم برای آزادسازی کامل مناطق یمن و آب‌های منطقه‌ای آن و بیرون راندن نیرو‌های خارجی از دولت صنعا حمایت کنند، زیرا این تجاوز برای سنجش واکنش یمنی هاست و اگر مقاومت و پایداری ملت یمن در برابر تجاوزات چهارجانبه (چهار کشور عربستان، امارات، آمریکا و انگلیس) نبود، شاهد تکرار چنین جنایاتی به دست نیرو‌های انگلیس و آمریکا در شهر‌ها و روستا‌های یمن بودیم.

سازمان نظامی «عملیات تجارت دریایی ارتش انگلیس» ديروز (جمعه) اعلام کرد یک کشتی صبح امروز در سواحل یمن در شرایط نامشخصی مورد حمله قرار گرفت. ارتش انگلیس مدعی است ۳ قایق پس از تعقیب و گریز در خلیج عدن به سمت یک کشتی ناشناس شلیک کردند. این نهاد نظامی از ارائه توضیحات اضافی در این باره اجتناب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار