استراماچونی تا آخرین لحظه از استقلال یورو گرفت!

طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است.

 با وجود پرداخت بدهی استقلال به استراماچونی توسط بانک شهر و مختومه شدن پرونده این سرمربی با آبی‌های تهران در فیفا، همچنان نکاتی از این پروسه طاقت فرسا و ناراحت کننده برای مدیران و هواداران استقلال وجود دارد.

نکاتی که یکی از آن‌ها توسط حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، امروز فاش شد و آن، دریافت جریمه دیرکرد دو روزه توسط وکیل استراماچونی از باشگاه استقلال بود. تاخیری که به واسطه تعطیلی در کشور قطر بود و اشکالی متوجه باشگاه استقلال نبود، اما همین دیرکرد دو روزه هم دستاویزی شد تا وکیل استراماچونی، مبلغ ۲۴۰۰ یورو - در حدود ۱۵۰ میلیون تومان - دیگر از باشگاه استقلال بگیرد.

موضوعی که کریمی در پست اینستاگرامی امروزش در مورد آن نوشت: «هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به خاطر ۲ روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استراماچونی با تأخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که، چون پول را دیر پرداخت کردید باید ۲۴۰۰ هزار یورو بابت این دو روز پرداخت کنید! مربی‌ای که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات ۲ فصل به اضافه دو روز تأخیر را هم گرفت! ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای ۱۰۰ میلیون تومان خسارت می‌دادیم، ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد.»

موضوعی که احتمال بار دیگر از محبوبیت این سرمربی نزد هواداران استقلال به خاطر برخورد‌های او با باشگاه به خصوص در مقطع اخیر می‌کاهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا کسی به سلطانی فر کاری نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
با این پول چه کارا که میشد انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه باعث و بانیش را که به خاطر زمین زدن استقلال چه ظلمی به مملکت کردند
هم پولشو گرفت هم استقلال را نابود کردند
مهم نیست مربی بود یانه
مهم ضررهای زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فراموش نکنید که این پولها را استقلال و پرسپولیس نمیدهند این پولها از جیب مردم بذل و بخشش میشود اگر قرار بود باشگاهها پول بدهند چنین قراردادهای سنگینی نمی بستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
پول بیت المال رو میدن ب اینا ولی نمیذارن مردم با دلاراشون خودرو وارد کنن بلکم از حباب های آهنی ی چیزی کم بشه...نوش جونت
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۴:۱۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
الهی خداوند باعث و بانی آنرا ، مفتی بیامرزد !!!
Iran (Islamic Republic of)
قیطور
۱۲:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
آین همه پکل گرفت چه گلی بسرتان زد اقایان مدیر
آخرین اخبار