برف روبی ۳۰ کیلومتر از جاده دهستان موگویی در کوهرنگ

تاکنون ۳۰ کیلومتر از جاده دهستان موگویی در کوهرنگ برف‌روبی شده است.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از زمان آغاز عملیات بازگشایی محور چلگرد به دهستان موگویی در اواخر فروردین امسال تاکنون ۳۰ کیلومتر از این محور ۶۴ کیلومتری برف روبی شده است.

وی افزود: عملیات بازگشایی با فعالیت ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری و حضور ۱۵ نیروی انسانی ادامه دارد و پیش بینی می‌شود این محور تا نیمه اردیبهشت ماه جاری به طور کامل بازگشایی شود.


بیشتر بخوانید


غلامی با اشاره به بارش‌های سنگین برف در زمستان پارسال در بسیاری از محور‌های کوهستانی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عملیات برف‌روبی به صورت پیوسته از زمان بارش‌ها در جاده‌های ارتباطی استان انجام شد که با توجه به سخت‌گذر بودن محور موگویی و احتمال وقوع بهمن، اقدام برای بازگشایی آن به اواخر فروردین امسال موکول شد.

وی ادامه داد: با بازگشایی این محور، ارتباط ۱۵ روستای واقع شده در دهستان موگویی کوهرنگ با مرکز این شهرستان پس از هفت‌ماه برقرار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهرستان پهناور کوهرنگ ما با اینهمه وسعت و صعب العبوری و محرومیت و دوری شهرها و روستاها از هم باید به چندین شهرستان کوچکتر تقسیم شود همچون بخش صمصامی و بخش بازفت و بخش دشت زرین و بخش شوراب تنگزی
در جاهای کوهستانی از جمله شهرستان ما فاصله خدمات و امکانات به مرکز شهرستان میبایست کاهش یابد هم صرفه جویی در عمر و وقت و زمان و هم صرفه جویی در هزینه و رفت و آمدها و فاصله ها هم با تقسیم به چندین شهرستان کوچکتر بسیار کاهش میابد