تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اولویت‌دار حوزه راه در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و بهسازی راه‌های روستایی حوزه انتخابیه خبر داد.

احمد راستینه عصر امروز در حاشیه نشست با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل بهسازی، روکش آسفالت و ایجاد ایمنی مورد نیاز جاده‌های مواصلاتی علاوه بر اعتبارات ابلاغی مصوب شد که این ۷۰ میلیارد تومان با محوریت پروژه‌های مهم و اولویت‌دار تخصیص داده خواهد شد. 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: مدیران دستگاه‌های تخصصی خدمات‌رسان فصل کاری را در چهارمحال و بختیاری از دست ندهند. 

وی افزود: طی این نشست در خصوص ۳۹ پروژه فعال شهرستان‌های حوزه انتخابیه و ضرورت تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار راه‌های روستایی و همچنین بهسازی، روکش آسفالت و ایمنی جاده‌های مواصلاتی تصمیمات مهمی گرفته شد. 

راستینه اضافه کرد: در این نشست تکمیل جاده مصطفی‌آباد _ هفشجان، توسعه و تعریض جاده سیرک _ نوآباد و طاقانک، تکمیل جاده هوره _ قلعه موسی‌خان، تکمیل جاده بن _ قوچان و همچنین ایجاد ایمنی لازم در جاده‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه مورد تاکید قرار گرفت. 

وی عنوان کرد: طرح ارتقای ایمنی جاده هفشجان _ شهرکرد که با توجه به استقرار مجموعه دامپروری‌ها آسیب‌های جدی به مردم منطقه وارد کرده در کمیسیون ایمنی استان مصوب و آماده شد تا صدور تخصیص پیگیری شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست مقرر شد کمیسیون ایمنی استان هرچه سریع‌تر طرح پیشنهادی خود را برای ارتقای ایمنی حریم مجموعه دامداری‌ها به سازمان حمل و نقل و راهداری کشور جهت تامین اعتبار، مصوب کند. 

وی ادامه داد: همچنین مصوب شد موارد مذکور توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در یک جدول زمانبندی مشخص و در فصل کاری پیش رو حداکثر تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار