ایجاد ۱۷ هزار و ۸۱۲ شغل در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

پارسال زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۸۱۲ نفر در شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

حمیدرضا غفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از جذب ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان طی ۹ ماهه پارسال خبر داد و گفت: این میزان سرمایه‌گذاری ۴۹۰ هکتار از اراضی صنعتی استان را پوشش داده و زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۸۱۲ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: اجرای ۱۰۴ طرح عمرانی با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ۲۳ نواحی و شهرک‌های صنعتی استان از پارسال آغاز شد و در حال حاضر ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


بیشتر بخوانید


غفاری ادامه داد: همچنین هزار و ۸۰۳ طرح صنعتی در ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان در دست اجراست که از این تعداد ۴۵۰ قرارداد در مرحله تخصیص زمین، ۲۶۲ قرارداد در مرحله دیوارکشی، ۲۶۷ قرارداد در مرحله اسکلت‌بندی، ۵۱۰ قرارداد در حال تکمیل اسکلت، ۱۹۲ قرارداد در دست تکمیل سالن‌های تولید و ساختمان‌های جنبی و ۱۲۲ قرارداد در مرحله تجهیز و نصب ماشین‌آلات قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز یک‌هزار و ۱۰۹ طرح صنعتی نیز موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شده است.

وی، ایجاد و تکمیل زیرساخت در نواحی و شهرک‌های صنعتی را از مهمترین رسالت‌های این شرکت دانست و گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان و حمایت از سرمایه‌گذاران و ارائه مشوق از دیگر وظایف و رسالت‌های این سازمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.