تجلیل از کارگران شهرستان کوهبنان

به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور فرماندار کوهبنان، اعضای شورای کارگری و مدیران معادن از کارگران شهرستان کوهبنان تجلیل شد.

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان در مراسم تجلیل از کارگران شهرستان کوهبنان با بیان اینکه کارگران، باعث آرامش جامعه و امنیت اقتصادی می‌شوند و تلاش آن‌ها برای رسیدن به یک ایران قوی ستودنی است، گفت: نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی کشور،  یک امر بدیهی است و باید همیشه قدردان جامعه کارگری باشیم.

او با اشاره به اینکه در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «رونق تولید، مهار تورم» مزین شده نقش کارگران در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است، افزود: کارگران، مدافعان اقتصادی نظام اسلامی هستند؛ بنابراین دشمنان این قشر زحمتکش را هدف گرفته و تلاش می‌کنند تا با نفوذ در بین آنان و افزایش مشکلات اقتصادی، کشور را به زانو در آورند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: کارگران، بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی جامعه هستند که در امر تولید و خدمات ایفای نقش می‌کنند  و به همین دلیل همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  قرار دارند و  طی سالیان گذشته کارگران ولایت مداری و وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را اثبات کرده اند؛ بنابراین همواره باید هوشیاری خود را در برابر تحریکات دشمن حفظ کنند.

او با اشاره به اینکه  کارگران در دوران دفاع مقدس در کنار حضور در عرصه تولید با حضور در میادین جنگ با تقدیم ۱۴ هزار شهید از مرز‌های عزت و شرف دفاع کردند، افزود: همگان باید تلاش کنند تا با رفع مشکلات جامعه کارگری و فراهم کردن امکانات لازم، زمینه تولید بیشتر را رقم بزنند.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران معادن زغالسنگ شهرستان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار