تخصیص ۱۶ میلیارد ریال برای ساخت گلخانه فضای سبز شهرداری شهرکرد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: ۱۶ میلیارد ریال برای ساخت گلخانه فضای سبز این شهرداری اختصاص داده شد.

سید رضا هاشمی گفت: برای ساخت گلخانه فضای سبز شهرداری شهرکرد ۱۰ میلیارد ریال از بودجه سال گذشته هزینه و به‌منظور تجهیز و تکمیل آن ۶ میلیارد ریال در بودجه امسال در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت گلخانه فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح به وسعت یک‌هزار و ۵۵۰ مترمربع و اشتغال‌زایی مستقیم پنج نفر تا پایان اردی‌بهشت‌ماه جاری انجام خواهد شد.

هاشمی به نوسازی نورپردازی خیابان ملت شهرکرد از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) تا میدان فردوسی شهرکرد و نصب اِلِمان‌های (نماد‌های فرهنگی) جدید در این مسیر اشاره و تصریح کرد: به‌منظور روشنایی و پویایی این مسیر ۲۰۰ سرچراغ با طرح جدید بر روی پایه‌های سه متری نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به حفاری دوباره و بازسازی چاه آب میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) شهرکرد یادآور شد: خشک‌سالی‌های سال‌های اخیر این چاه را از مدار تامین آب خارج کرده بود و اکنون به‌عنوان یک منبع اصلی برای تامین آب پارک ملت و محله میرآباد حفاری و بازسازی شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با اشاره به ساخت منبع ذخیره آب و ایستگاه پمپاژ پارک محله‌ای میرآباد غربی اظهار داشت: روند اجرای این طرح با گودبرداری، کف‌سازی و انتخاب پیمانکار تسریع شد.

هاشمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت منبع آب تپه‌های باباولی شهرکرد گفت: با اجرای این طرح ذخیره و پمپاژ آب برای فضای سبز ۲ محله میرآباد منظریه تا پایان سال‌جاری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.