حدنگاری و صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیرو‌های مسلح

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان نیمه اول سال جاری، تمامی اراضی و املاک نیرو‌های مسلح حدنگاری و سنددار شود.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رئیس و مدیران سازمان املاک و اراضی نیرو‌های مسلح با اشاره به سفر‌های منظم استانی و ارزیابی عملکرد ثبتی استانها، از سازمان املاک و اراضی نیرو‌های مسلح خواست تا چالش‌ها و موانع تثبیت املاک و اراضی باقیمانده این ارگان را اعلام کند تا در این سفر‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

ذبیحی رئیس سازمان املاک و اراضی نیرو‌های مسلح در این دیدار با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم و تعامل سازنده و بسیج کشوری کارکنان سازمان ثبت در واحد‌های ثبتی کشور با تشکیل قرارگاه‌های حدنگاری مرکزی و استانی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدامات ارزنده‌ای را در این زمینه رقم زد و موجبات تسریع در تثبیت این اراضی را فراهم نمود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۲۱۰ نفر از نیرو‌های این ارگان در کل کشور در قرارگاه‌های حدنگاری شرکت می‌کردند و با انعکاس مشکلات و مسائل، بیش از ۹۰ درصد از موانع پیش رو در این قرارگاه‌ها مرتفع شد.

ذبیحی از انجام حدنگاری ۳۶۰ هکتار معادل ۲۳ هزار سند در این مدت خبر داد و گفت: مشکلات ۲ هزار سند مربوط به نیرو‌های مسلح نیز در تعاملات فی مابین رفع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار