تلاش برای رفع مشکلات مردم باید بر محوریت اجرای قانون استوار باشد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری صبح امروز به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از معاونان خود به دفتر شورای اسلامی شهر شهرکرد رفت و در دیداری صمیمانه با شهردار و اعضاء این شورا روز ملی شورا‌های اسلامی را به ایشان تبریک گفت.

احمدرضا بهرامی در این دیدار ضمن تأکید بر تعامل میان بخشی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات مردمی باید سرلوحه کار در نهاد‌های خدمتگزار به ویژه شهرداری‌ها باشد. 

وی گفت: رفع مطالبات و راه انداختن کار اشخاص نباید به تضعیف قانون بیانجامد چراکه در این صورت آنچه مورد بی مهری و ظلم قرار می‌گیرد حقوق عامه و بیت المال است. 

بهرامی تصریح کرد: بی شک پیشبرد امور شهری و توسعه قاعده‌مند شهرنشینی می‌تواند در رشد فرهنگ و تعاملات اجتماعی مردم یک منطقه بسیار موثر باشد و مسئولان شهری باید نسبت به این مهم دقت لازم را مبذول دارند.


بیشتر بخوانید


در این دیدار مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان با شورای اسلامی شهرکرد به تشریح بخشی از اقدامات عملیاتی در حوزه عمران شهری پرداخت و گفت: در حال حاضر چهار برنامه پیشبرد عملیات اجرایی ساخت دو تقاطع غیر همسطح در شهرکرد با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، تکمیل جاده کمربندی جنوب شهر، تعیین تکلیف طرح نیمه تمام برج‌های دوقلوی شهرکرد و بهسازی فضای شهری با هدف فراهم ساختن زمینه مشارکت بیشتر شهروندان در طرح‌های مدیریت شهری، در اولویت کاری دو مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار دارد. 

حیدری ابراز داشت: آنچه که می‌تواند ما را در پیشبرد این اقدامات و کسب رضایتمندی شهروندان یاری بخشد حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دادگستری و نهاد قضایی استان از شهرداری و شورای شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار