تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد جایزه جوانی جمعیت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد جایزه جوانی جمعیت تا ۱۶ اردیبهشت امسال خبر داد.

عاطفه‌السادات مدبرنژاد با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ بخش تا ۱۶ اردیبهشت امسال گفت: در بخش‌های رسانه (دیداری، دیجیتال، ادبی و شنیداری)، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی، نخبگان؛ بخش خانواده، مدیران و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

او افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس daftarzanan.kb@yahoo.com ایمیل یا به کانال ایتا به آدرس eitaa.com/daftar_banovan ارسال کنند.

مدبرنژاد با اشاره به معرفی برگزیدگان تا ۳۰ اردیبهشت همزمان با روز ملی جمعیت، ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۲۰۱۱ تماس حاصل نمایید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: برگزیده‌های بخش رسانه در ۲ بخش کارکنان رسانه و محتوای محیطی و تولیدات خبری در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور ارزیابی می‌شوند که در بخش نخست وضعیت ازدواج، طلاق و فرزندآوری کارکنان، وجود آیین‌نامه‌های انگیزشی، نصب پیام‌های محیطی و مناسب‌سازی محل مادر و کودک از جمله مولفه‌های داوری است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بخش دوم نیز تولید محتوای خلاق و فاخر، معرفی الگو‌های جمعیتی و شتاب و دقت در انعکاس اخبار جمعیتی رسانه‌ها از نظر تعداد، دقت و سرعت در انتشار تولیدات خبری، نوآوری و خلاقیت و تدوین خروجی نشست‌های حوزه جمعیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را ارائه کنند.

او گفت: سازمان‌ها وگروه‌های مردمی نیز در ۲ شاخص عملکرد درون و برون سازمانی سنجیده می‌شوند که علاوه بر محتوای محیط داخلی این سازمان، فعالیت‌های آن‌ها در چهار محور آموزش، پژوهش، خدمات و فرهنگ سازی ارزیابی می‌شود.

مدبرنژاد افزود: متن اساسنامه و میزان بهره‌گیری این سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد از ظرفیت حمایتی خیران ازدواج و خانواده از دیگر معیار‌های انتخاب آن‌ها به عنوان فعالان اثرگذار در جوانی جمعیت است.

او می‌گوید: شرکت‌ها و موسسات خصوصی شرکت‌کننده در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت استان در محور‌های ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در کمک به پیشبرد قانون جوانی جمعیت، آیین‌نامه‌های تشویقی و انگیزشی سازمان برای کارکنان، محتوای محیطی آن و جای دادن ترویج ازدواج و فرزندآوری در تبلیغ محصولات و خدمات ارزیابی می‌شوند.

او ادامه داد: این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود که اکنون نخستین دوره آن فراخوان شده است.

۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت هفته جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.