فاتی به بارسلونا: من از اینجا تکان نمی‌خورم

آنسو فاتی علی‌رغم تمایل شدید باشگاه بارسلونا برای فروش او، هیچ قصدی برای جدایی ندارد و پیامش را به مدیران باشگاه نیز رسانده است.

 ژرژ مندس سه‌شنبه در بارسلونا حضور داشت و هدف او دیدار با آنسو فاتی، الخاندرو بالده، لامین یامال و نیکو گونزالس بود. او مدیر برنامه‌های این چهار بازیکن است و به خصوص در مورد آینده فاتی ابهامات زیادی در بارسلونا وجود دارد که مندس باید در موردش با بازیکن و باشگاه صحبت می‌کرد.

مندس پس از پایان نشست به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که فاتی تمایلی برای جدایی ندارد که این خبر خوبی برای مدیران باشگاه نبود، چرا که آن‌ها روی فروش فاتی در تابستان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. صحبت از پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی نیوکسل برای فاتی است و این می‌تواند برخی از مشکلات مالی بارسلونا را حل کند، اما فاتی قصد ماندن دارد. او نمی‌خواهد از بارسا برود و همچنان به آینده‌اش در این باشگاه خوشبین است.

بوری فاتی، پدر این بازیکن، نیز در پایان بازی اخیر بارسا برابر اوساسونا به خبرنگاران گفته بود که آنسو از بارسا نخواهد رفت. اریک گارسیا، فرانک کسیه و فران تورس، بازیکنان دیگری هستند که بارسا روی فروش آن‌ها امید دارد و بخشی از پروژه باشگاه برای فرار از نقض فرپلی مالی هستند، ولی موضع رسمی فاتی شاید همه معادلات را تغییر دهد. فاتی در فصل جاری ۳۱ بازی انجام داده، سه گل زده و چهار پاس گل نیز داده است. او جایی در ایده‌های ژاوی ندارد و از روز‌های اوجش فاصله بسیاری گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار