واکنش سرمربی سردار به پیشنهاد رئال

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، شایعاتی که در مورد جدایی‌ او در تابستان جاری وجود دارد را تکذیب کرد.

ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال مادرید، از زمان قبول هدایت بایرلورکوزن، این تیم را متحول کرده و می‌خواهد به دستاورد‌های بیشتری برسد. گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام علاقه زیادی برای جذب این مربی در تابستان آینده دارند، اما او امروز تاکید کرد که قصد جدایی ندارد. یکی از مهم‌ترین سوالات از آلونسو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با کلن در مورد شایعات حضور او در رئال مادرید یا تاتنهام بود.

این مربی ۴۱ ساله در پاسخ به این سوال گفت: "من سال‌هاست که در فوتبال هستم و به این شایعات عادت دارم، اما هنوز کار‌های زیادی است که باید در لورکوزن انجام دهیم.

او در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد که حداقل برای یک فصل دیگر قصد دارد در لورکوزن بماند: "من برای کسب دستاورد‌های بیشتر تمام تمرکز خود را روی لورکوزن معطوف کرده‌ام همان طور که صد در صد تمرکز سال آینده‌ام هم روی لورکوزن خواهد بود. "

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که سرمربی سابق رئال سوسیداد B قصد ترک بای آرنا در تابستان سال جای را ندارد. او تلاش می‌کند تا لورکوزن را به یکی از مدعیان قهرمانی بوندسلیگا تبدیل کند.

او بعد از قبول هدایت بایر لورکوزن این تیم را کامل متحول کرده است. شاگردان او طی ۷ ماه از یک تیم در خطر سقوط به یکی از بهترین تیم‌های بوندسلیگا تبدیل شده‌اند. آن‌ها از ۳۰ بازی ۴۸ امتیاز کسب کرده و در مکان ششم بوندسلیگا حضور دارند. لورکوزن ۴۳ امتیاز خود را طی ۲۲ بازی با هدایت آلونسو کسب کرده است. آن‌ها ۹ بازی متولی بدون شکست را ثبت کرده‌اند که شامل پیروزی ۲-۱ مقابل بایرن مونیخ هم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار