احداث ۹ مدرسه جدید در اردکان

استاندار یزد، از ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی شهرستان اردکان با تقبل صنایع برای احداث ۹ مدرسه جدید و تکمیل و نوسازی ۳۰ مدرسه خبرداد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در نشست مشترک با اعضای مجمع خیران مدرسه ساز اردکان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش در استان و کشور گفت: این نشست در راستای جلب مشارکت مجموعه‌های تولیدی و صنعتی اردکان در تکمیل زیرساخت‌های آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

او در ادامه به وجود تعداد زیادی پروژه خیری نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش و بلاتکلیفی آن‌ها به دلیل نبود منابع مالی کافی اشاره کرد و اظهارداشت: وجود مدارس کانکسی در برخی مناطق استان زیبنده نیست و باید اقدامات لازم در این حوزه صورت گیرد.

استاندار ماحصل برگزاری این نشست را تقبل احداث ۹ مدرسه جدید در شهرستان اردکان به همت صنایع این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در مدت سه سال، ۳۰ مدرسه نیمه ساز و یا نیازمند بازسازی، بهسازی و نوسازی توسط صنایع تکمیل شوند. 

فاطمی با بیان اینکه هر صنعت، یک واحد آموزشی یکی از موضوعات مورد پیگیری در استان یزد خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس هر صنعت و کارخانه، یک واحد آموزشی به صورت هنرستان جوار صنعت احداث کرده یا با نظر آموزش و پرورش و قرارگیری زمین در اختیار آن، مدرسه‌ای خواهد ساخت. 

استاندار از تدوام برگزاری نشست‌های مشترک با صنعتگران و کارآفرینان شهرستان‌های مختلف، جهت ورود جدی‌تر به مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش و مشارکت آن‌ها در تکمیل زیرساخت‌های این حوزه، خبرداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار