«اتفاقات عجیب»؛ اولین قربانی اعتصاب نویسندگان

پخش فصل چهارم و نهایی سریال «اتفاقات عجیب» به دلیل اعتصاب نویسندگان آمریکا به تعویق افتاد.

به نقل از ورایتی، دست‌اندرکاران سریال «اتفاقات عجیب» (Stranger Things) کار بر روی فصل آخر این سریال را متوقف کرده‌اند، زیرا مت دافر و راس دافر که به برادران دافر معروف هستند، بیانیه‌ای را به اشتراک گذاشتند و در آن اعلام کردند شروع تولید این سریال پرطرفدار به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا در حال حاضر امکان پذیر نیست.

برادران دافر بیانیه‌ای از حساب توییتر Stranger Writers منتشر کردند که طی سال‌ها، به طرفداران «اتفاقات عجیب» خبر دادند که از اتاق نویسندگان سریال و حال و هوای آن ها باخبر هستند و نگارش فصل پنجم و آخر آن در آگوست ۲۰۲۲، اندکی پس از پخش فصل چهارم آغاز شد.

آن‌ها در این توییت نوشتند: «براداران دافر هستیم. با شروع فیلمبرداری، نوشتن متوقف نمی‌شود. در حالی که ما برای شروع تولید با بازیگران و گروه شگفت‌انگیزمان هیجان‌زده هستیم، در طول این اعتصاب، فیلمبرداری امکان‌پذیر نیست. امیدواریم که به زودی یک توافق عادلانه حاصل شود تا همه ما بتوانیم به کار خود بازگردیم. تا آن زمان - تمام.»

با این وجود، نمایندگان نتفلیکس بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

«اتفاقات عجیب» به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال سال ۲۰۲۲، اکنون به گروه رو به رشدی از سریال‌های نتفلیکس مانند «دهن گنده» (Big Mouth) و «کبرا کای» (Kobra Kai) می‌پیوندد که در بحبوحه اعتصاب نویسندگان با تأخیر و توقف تولید مواجه می‌شود.

پس از پایان یافتن سریال «اتفاقات عجیب» اصلی، طرفداران می‌توانند منتظر یک سریال انیمیشنی در دنیای این سریال باشند که قرار است توسط برادران دافر، شاون لوی و دن کوهن تولید شود.

طرفداران مستقر در انگلیس می‌توانند در اواخر امسال از ماجراجویی این فرنچایز به دنیای تئاتر دیدن کنند.

کیت ترفری، نویسنده و تهیه‌کننده «اتفاقات عجیب»، قسمتی از تولید تئاتری را با نام «اتفاقات عجیب: اولین سایه» (Stranger Things: The First Shadow) نوشته و این تئاتر قرار است در سالن West End Phoenix در لندن به نمایش درآید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار