نتایج تحقیقات عراق درباره ترور سپهبد سلیمانی و همرزمانش منتشر خواهد شد

چارچوب هماهنگی عراق تایید کرد نتایج تحقیقات این کشور درباره ترور فرماندهان پیروزی بدست نظامیان تروریست آمریکایی به زودی منتشر خواهد شد.

جبار عوده، یکی از سران چارچوب هماهنگی عراق تایید کرد سه جریان در ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی، دست داشته‌اند.

براساس گزارش شبکه العهد عراق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند. اما براساس سخنان عوده در این جنایت، آمریکا به طور مستقیم، رژیم صهیونیستی و مزدوران داخلی در عراق دست داشته‌اند و هیچ گونه تأخیری در خصوص این مسئله جایز نیست.

این مقام عراقی با بیان اینکه باید تقاص خون پاک این شهدا بر اساس محاکمه عادلانه عاملان عملیات گرفته شود، اعلام کرد: تمامی اقدامات قضایی در بغداد در حال پیگیری است و نتایجی به دست آمده است که به زودی علنی خواهد شد.

جبار عوده با بیان اینکه تمامی عاملان ترور فرماندهان پیروزی به دست عدالت سپارده خواهند شد، تاکید کرد تلاش‌های آمریکا و مزدورانش در نشر اکاذیب، هیچ تأثیری ندارد؛ زیرا همه می‌دانند که شهیدان سلیمانی و المهندس برای نجات شهر‌های عراق از دست تروریست‌های داعش، چه جانفشانی‌هایی کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار