بسطام ۶۹ مدرسه دارد/ احیای املاک آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش بخش بسطام با بیان اینکه این بخش دارای ۶۹ مدرسه است، گفت: ۳۳ مدرسه از این تعداد در مقطع ابتدایی میزبان دانش آموزان است.

هاشمی با بیان اینکه بخش بسطام دارای ۶۹ مدرسه است، تاکید کرد: ۳۳ مدرسه ابتدایی در منطقه بسطام شامل شهرهای مجن، کلاته خیخ، بسطام و روستاهای حومه میزبان دانش آموزان در سال تحصیلی است.

وی با بیان اینکه ۲۲ مدرسه متوسطه اول و ۱۰ مدرسه متوسطه دوم نیز در بسطام دایر است، تاکید کرد: چهار هنرستان نیز در بخش بسطام زیر نظر آموزش و پرورش، فعالیت دارد.

مدیر آموزش و پرورش بسطام درباره تعداد دانش آموزان بخش بسطام بیان کرد: به واسطه بافت جغرافیایی و همچنین تعداد بالای خانواده‌های نظامی در بخش بسطام و همچنین انتقالی و مهاجرت‌های پی در پی دانش آموزان، تعداد دانش آموزان این بخش آمار ثابتی در طول سال تحصیلی ندارد اما می‌توان گفت هم اکنون پنج هزار و ۷۶۹ دانش آموز در این بخش درس می‌خوانند.

هاشمی با بیان اینکه ۸۳۴ نفر پرسنل فعال آموزش و پرورش بخش بسطام هستند، گفت: ۶۱۹ نفر نیز در زمره پرسنل بازنشسته آموزش و پرورش بخش بسطام به شمار می آیند که در مجموع یک هزار و ۴۵۳ نفر را شامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.