مدرسه اشتغال در پارک علم و فناوری سمنان راه‌اندازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدرسه اشتغال در راستای آموزش‌های مهارت‌محور در پارک علم و فناوری سمنان راه‌اندازی شد.

ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش استان سمنان اظهار کرد: اولویت‌های پژوهشی در سال ۱۴۰۲ باید به چالش‌های این استان پاسخ دهد.

وی افزود: اولویت پژوهش استان سمنان در سال ۱۴۰۲ حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه توسط دستگاه‌های اجرایی به کارگروه برای طرح در شورای برنامه‌ریزی ارائه شود و تا پایان اردیبهشت‌ماه در اختیار پژوهشگران و دانشگاه‌ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل بند (ج) و بند (ه) تبصره ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های قانونی بودجه برای اجرای اولویت‌های پژوهشی این استان استفاده کنند.

ریواده بیان کرد: در راستای مهارت آموزش دانشجویان کارشناسی، مدرسه اشتغال در پارک علم و فناوری سمنان به‌منظور آموزش‌های مهارت‌محور راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: مدرسه اشتغال نسبت به همکاری و ارتباط با کارآفرینان و صنایع در قالب بورس صنعت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: طرح دستیار فناوری برای حمایت و پشتیبانی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار