عزم جدی مسئولان استان برای حمایت از سرمایه گذاری و توسعه صنعت اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: عزم جدی مسئولان استانی، حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه گذاری است.

هاشم علایی در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: عزم جدی مسئولان استانی، حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه گذاری است که در این راستا، از همه ظرفیت‌های ممکن برای افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: رویکرد اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، همواره با نگاه تعاملی و حمایت گرایانه از واحد‌های تولیدی بوده است.

او ضمن تشریح اهم برنامه‌های این شرکت در سال جدید، تصریح کرد: برای تحقق این هدف مهم، شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌های مختلفی را در راستای حمایت از تولید و اشتغال به واحد‌های تولیدی ارائه می‌دهد تا ضمن ایجاد بستر‌های مناسب سرمایه گذاری، نسبت به توسعه صنعتی استان نیز کمک شایانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از مجموعه دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال، گفت: تکلیف و وظیفه ما مسئولان، حمایت همه جانبه از تولید است تا با حل مشکلات واحد‌های صنعتی، بتوانیم در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

علایی تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی را از رویکرد‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی در سال رشد تولید برشمرد و افزود: برای توسعه صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران، نیازمند کمک و همراهی دستگاه‌های خدمت رسان و سازمان‌های دخیل در توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم که به طور حتم با کمک مسئولان استانی و با تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، تلاش خواهیم کرد تا بستر‌های لازم سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم سازیم.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ضمن تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون، اظهار داشت: اجرای قانون بر همه لازم و ضروری است، اما در تفسیر قوانین باید به نحوی عمل کنیم تا کمک حال واحد‌های تولیدی باشیم و از بروکراسی‌های زائد اداری که موجب نارضایتی سرمایه گذاران می‌شود، برحذر باشیم.

علایی ضمن تشکر از رئیس دستگاه قضایی استان برای تسریع در فرآیند رسیدگی و فسخ قرارداد‌های راکد، اظهار داشت: با توجه به کمبود زمین، تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد از مهمترین برنامه‌های این شرکت طی چند سال اخیر بوده است که به طور حتم با استمرار حمایت‌های دستگاه قضایی، تلاش خواهیم کرد تا این قرارداد‌ها هرچه سریعتر تعیین تکلیف و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این نشست مشترک ضمن تبریک انتصاب هاشم علایی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، اظهار داشت: با شناختی که از سوابق خوب مدیریت جدید در سازمان استاندارد وجود دارد، امید است رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و حمایت از آنان، در سرلوحه برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ادامه داد: با نگاه تعاملی بین دستگاه‌ها، به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کرد که در این بین، نیازمند همکاری هرچه بیشتر این دستگاه‌ها با یکدیگر هستیم. او ادامه داد: حمایت از تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید دستگاه قضایی بوده و از سرمایه گذاران واقعی بر اساس شاخص قانون حمایت خواهد شد.

کثیرلو بر روند رسیدگی سریع به پرونده‌های قرارداد‌های راکد تاکید کرد و افزود: با تعیین شعبات ویژه و ایجاد تعامل بین دستگاهی، باید روند فسخ و خلع ید قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی که باعث حبس زمین و اخلال در روند سرمایه گذاری استان می‌شوند به طور جد، برخورد شده و از سرمایه گذاران واقعی و دارای اهلیت نیز حمایت همه جانبه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.