حسینی:

ارتش مایه دلگرمی مردم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بزرگان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را مایه افتخار و سربلندی دانست و افزود: ارتش ما مایه دلگرمی مردم است و در تمامی شرایط به ویژه در بحران‌ها، پشتیبان و ستون محکمی برای کشور و مردم است.

سیدوحید حسینی در دیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، خضوع و دلسوزی، چون فرمانده ارشد ارتش در فارس را برای مردم بسیار ارزشمند و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ دانست.

او، بزرگان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را مایه افتخار و سربلندی دانست و افزود: ارتش ما مایه دلگرمی مردم است و در تمامی شرایط به ویژه در بحران‌ها، پشتیبان و ستون محکمی برای کشور و مردم است.

حسینی با تاکید بر اینکه مجموعه امنیتی کشور، هوشیار و موجب افتخار، عزت و سربلندی مردم هستند، از تلاش بی‌وقفه و همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی با مجموعه سلامت به ویژه در بحران‌هایی نظیر همه‌گیری کرونا قدردانی کرد.

ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت، رئیس دانشگاه را استادی ارزشمند و رزمنده‌ای پیشکسوت از دوران دفاع مقدس خواند.

او، هدف از این دیدار را تبریک هفته ملی سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مدافعان سلامت عنوان کرد که برای نجات جان بیماران در بحران کرونا از جان خود گذشتند و گفت: شهدای سلامت در یاد و خاطره مردم باقی می‌مانند و به گواه آیات قرآن، روزی آنان نزد خداوند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار