جهاد اسلامی: سیاست ترور دستاوردی برای اشغالگران نخواهد داشت

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد سیاست ترور از طریق بمباران ساختمان‌های مسکونی هرگز پیروزی را نصیب دشمن نکرده و حاکی از ناتوانی آن است.

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد سیاست ترور از طریق بمباران ساختمان‌های مسکونی هرگز پیروزی را نصیب دشمن نکرده و حاکی از ناتوانی آن است. اشغالگران باید بدانند شهادت فرمانده علی غالی هرگز به توقف شلیک موشک‌ها منتهی نشده و گروهان‌های قدس می‌تواند دایره درگیری را توسعه دهد.

جهاد اسلامی اعلام کرد دشمن همچنان به جنایات خود علیه افراد بی دفاع ادامه داده، اما باید بداند که هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

این جنبش فلسطینی در بیانیه خود افزود اشغالگران صهیونیست به هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی با موشک‌های ویران کننده آمریکایی ادامه داده و جنگنده‌های اشغالگر حمله با یک خانه در شهر حمد در خان یونس باعث شهادت ۳ نفر شدند که یکی از آن‌ها برادر مجاهد فرمانده علی حسن غالی بوده علاوه بر آنکه در این حمله برادر و فرزند برادر وی نیز به شهادت رسیدند.

در همین رابطه یک مسئول سیاسی رسمی در رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم به مصر یا هیچ طرف دیگری در خصوص توقف عملیات ترور در برابر آتش بس در نوار غزه اطمینان نمی‌دهد.

این مسئول صهیونیست در اظهاراتی که از سوی دفتر نخست وزیری منتشر شد تاکید کرد: این مطالبه قابل طرح در هر مذاکره‌ای است، اما هرگز به آن اعلام پایبندی نخواهیم کرد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: اسرائیل با تحویل جسد خضر عدنان در چارچوب توافق آتش بس موافقت نمی‌کند و این امکان وجود دارد که جسد وی بعد‌ها تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۱۹:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار