بارسا تکذیب کرد؛ جریمه ۱۵ میلیون یورویی در کار نیست

بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.

وضعیت بارسلونا روز به روز پیچیده‌تر می‌شود. در کنار بحران‌های اقتصادی‌ای که باشگاه با آن‌ها روبرو است امروز روزنامه ال‌کنفیدنسیال مدعی شد باشگاه کاتالان با جریمه‌ای جدید مواجه شده و وزارت خزانه‌داری اسپانیا بارسلونا را با جریمه‌ای ۱۵ میلیون یورویی مواجه کرده است. ادعایی که دقایقی پیش توسط بارسلونا به شکل رسمی تکذیب شد.

این روزنامه مدعی شد اداره کل مالیات‌های اسپانیا وابسته به وزارت خزانه‌داری پرونده‌ای علیه بارسلونا تشکیل داده و حکم به محکومیت باشگاه به دلیل تخطی از قوانین در ثبت دستمزد‌های کارکنان و بازیکنان باشگاه داده است. بخشی از این بی‌نظمی‌های مالی انتقال اتومبیل‌های آئودی به بازیکنان، اعلام نکردن پرواز‌های چارتر آن‌ها و همچنین دست بردن در حساب‌های مالی پرداخت‌ها به آردا توران و الکس سونگ اعلام شده بود. ال‌کنفیدنسیال مدعی شد وزارت خزانه‌داری باشگاه بارسلونا را به پرداخت جریمه‌ای معادل ۱۵.۷ میلیون یورو محکوم کرده است.

اطلاعیه رسمی بارسلونا برای تکذیب این ادعا

بارسلونا دقایقی پیش اطلاعیه‌ای رسمی منتشر کرد تا ادعای ال‌کنفیدنسیال را تکذیب کند. در اطلاعیه بارسا چنین آمده است: "خزانه‌داری باشگاه بارسلونا را برای سال‌های مالی ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۸-۲۰۱۷ تفتیش کرد و این تحقیقات در جولای ۲۰۲۱ مختومه شد. ادعا‌هایی که در گزارش این روزنامه آمده به این پرونده ارتباطی ندارد. محکومیتی که در گزارش روزنامه به آن اشاره شده به موضوعی دیگر برمی‌گردد. باشگاه بارسلونا علیه این محکومیت به دادگاه عالی اقتصادی رجوع کرده و منتظر است تا جریمه اعلام‌شده به حکم دادگاه لغو شود. توجه خوانندگان را به این جلب می‌کنیم که در آوریل ۲۰۲۳ این دادگاه درخواست فرجام‌خواهی باشگاه را پذیرفت و بخشی از محکومیت ما که به مالیات بر درآمد برمی‌گشت را لغو کرد. امیدواریم محکومیت‌های باقی‌مانده که به مالیات بر ارزش افزوده برمی‌گردد که به زودی لغو شود".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار