گزینه‌های ژاوی برای پر کردن جای خالی بوسکتس

سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا، در پایان فصل این باشگاه را ترک می‌کند و ژاوی باید به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.

با جدایی سرخیو بوسکتس در پایان فصل، سناریوی جدیدی در بارسلونا در حال بررسی است. بوسکتس از زمانی که این پست را از یحیی توره در فصل ۰۹-۲۰۰۸ تحویل گرفت، تا به امروز هافبک دفاعی ثابت آبی و اناری‌ها بوده، ولی اکنون ژاوی و تیم مدیریت ورزشی بارسا باید به دنبال جایگزین باشند.

در بارسا بازیکنانی باکیفیت و با خصوصیاتی نزدیک به بوسکتس حضور دارند. خبر خوب برای ژاوی این است که او در تیم، منابع لازم برای پر کردن جای خالی بوسکتس را دارد، اگرچه قصد اصلی باشگاه رفتن به بازار نقل و انتقالات است. البته این دومی مشروط به شرایط مالی باشگاه خواهد بود.

با توجه به داشته‌های فعلی، راه‌حل طبیعی استفاده از فرانکی دی‌یونگ خواهد بود. مواقعی که بوسکتس در دسترس نبوده، ستاره هلندی مسئول پوشش این پست بوده است. برای مثال رونالد کومان زمانی که هدایت بارسا را برعهده داشت، همیشه تاکید می‌کرد که این پست اصلی دی‌یونگ است.

در تیم گزینه‌های جایگزین دیگری مثل فرانک کسیه و اریک گارسیا هم وجود دارند، اما به نظر می‌رسد هیچ‌یک از کیفیت کافی برای تبدیل شدن به هافبک دفاعی اصلی بارسا برخوردار نیستند. 

علاوه بر این گزینه ها، نیکو گونزالس که به صورت قرضی در والنسیا بازی می‌کند را نیز نباید فراموش کرد. او تابستان گذشته بارسا را ترک کرد، چون احساس می‌کرد شانس کمی برای بازی در پست بوسکتس خواهد داشت. با رفتن بوسکتس، شاید ژاوی به برگرداندن نیکو هم جدی‌تر فکر کند.

بارسا اگر قصد خرید یک هافبک دفاعی جدید را داشته باشد، گزینه موردعلاقه ژاوی، همیشه زوبیمندی (هافبک رئال سوسیداد) بوده، اما کاتالان‌ها در حال حاضر شرایط مالی مناسبی برای این خرید ندارند. گزینه‌های خرید بعدی نیز ایلکای گوندوگان و مارسلو بروزوویچ هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار