افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در اردبیل

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت:مصرف آب در شهر اردبیل نسبت به سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

هوشنگ پیری با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف آب در شهر اردبیل نسبت به سال گذشته افزود:  حجم ورودی سد یامچی هم اکنون ۶۰۰ لیتر در ثانیه است در حالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه بود.

او تصریح کرد: از حجم آب موجود بالغ بر ۱۰ میلیون مترمکعب حجم مرده سد را تشکیل می‌دهد که متاسفانه با برداشت‌ها و مصارف بی رویه به سرعت به این حجم نزدیک می‌شویم و این موضوع نگران کننده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به لزوم مدیریت مصرف بهینه آب اظهار کرد: تغییر اقلیم، خشکسالی و کاهش آورد روخانه‌های استان شرایط ویژه‌ای را به جهت تامین منابع آبی در پیش رو قرار داده که لازمه گذر از این بحران تعامل بیش از پیش مردم و مسئولین در مصرف بهینه آب است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اردبیل نیز در ادامه این نشست گفت:  هدف از اجرای این نشست کمک به تحقق دولت اسلامی با افزایش کارآمدی نظام اداری کشور در جهت امید آفرینی و رضایت مندی مردم با بهره گیری از ظرفیت کارمندان و مدیران بسیجی و ایجاد بستر خدمت جهادی اداری است.

منصور صمصام حیدری ادامه داد: امروز مدیران و مسئولان باید اهداف و آرمان‌های شهدا، بخصوص وصایای شهیدان والامقام را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند، آن‌ها برای دفاع از میهن اسلامی و ناموس ما از جان خود گذشتند و امروز خدمتگذاران این نظام باید برای رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کار‌های ملت که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تلاش شبانه روزی انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.