ساری: در لیگ برتر انگلیس کسی وقت کشی نمی کند

سرمربی لاتزیو گفت: در لیگ برتر وقت کشی نمی‌بینید حتی اگر داور خوب کم باشد.

لاتزیو در اولین بازی هفته سی و پنجم سری آ مقابل لچه با تساوی ۲-۲ متوقف شد تا در آستانه از دست دادن رتبه سوم و حتی سهمیه چمپیونزلیگ قرار بگیرد. مائوریتزیو ساری با وجود این شرایط تاکید کرد که از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.

او در مورد توقف مقابل حریف قعرجدولی گفت: "زیاد عصبانی نیستم، چون در دقایق پایانی یک امتیاز به دست آوردیم که می‌تواند خیلی به دردمان بخورد. البته این بازی نکات منفی هم داشت که دریافت گل ۲۰ ثانیه به پایان نیمه اول یکی از آن‌ها بود. بعد از شکست مقابل میلان خیلی نگران وضعیت روحی تیم بودم. در نیمه دوم همه چیز عوض شد، ولی اگر می‌توانستیم گل تساوی را زودتر بزنیم کسب برد دور از دسترس نبود. "

سرمربی لاتزیو با ابراز خوشحالی از آمادگی ایموبیله و میلینکوویچ گفت: "امروز دیدیم که ایموبیله و میلینکوویچ بار دیگر نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند. این ما را خیلی امیدوار کرد. ما توانان اشتباهات خود را می‌دهیم، ولی باید سعی کنیم این اشتباهات را به حداقل رسانده و با خروج از شرایط فعلی، فصل را با رسیدن به هدفی که داریم به پایان برسانیم. "

ساری با انتقاد از شیوه گل خوردن تیمش گفت: "در حال حاضر ما خط هافبکی که بتواند از فشار حریف بکاهد را نداریم. درست است که مشکل اصلی در بخش دفاعی است، ولی فاصله خطوط در میانه میدان به قدری بود که نتوانند به پوشش کمک کنند. "

لاتزیو در حالی در آستانه از دست دادن سهمیه اروپا قرار دارد که به عقیده ساری این اتفاق یک ناکامی محسوب نمی‌شود: "برای ما نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا یک ناکامی نیست. هیچ کس پیش بینی نمی‌کرد که این فصل به اروپا برسیم. من اهمیتی برای آن‌هایی که در این مورد مزخرف می‌گویند نمی‌دهم. البته ما هنوز شانس خود را برای کسب سهمیه داریم. "

او دلیل عصبانیتش در طول بازی را واکنش به اتلاف وقت حریف دانست: "وقتی تیم حریف زمان بازی را تلف می‌کرد من از کوره در رفتم. شما در لیگ برتر چنین چیز‌هایی را نمی‌بینید حتی اگر داور خوب کم باشد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار