با صعود اینتر، قیمت بلیت هواپیما به استانبول نجومی شد

هجوم هواداران اینتر برای خریدن بلیت هواپیما به مقصد استانبول، محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان، باعث شده تا قیمت‌ها به شدت افزایش پبدا کند.

اینتر بعد از پیروزی ۳ بر صفر برابر میلان در مجموع دو بازی رفت و برگشت، دهم ژوئن در ورزشگاه آلمپیک آتاتورک با برنده دیدار سیتی-رئال روبرو خواهد شد. این ورزشگاه که میزبان فینال معروف سال ۲۰۰۵ هم بوده، ۷۴ هزار و ۷۵۲ نفر گنجایش دارد که بیست هزار بلیت آن به طرفداران هر تیم اختصاص پیدا می‌کند و بقیه به سایر فوتبالدوستان فروخته خواهد شد.

قیمت بلیت در چهار دسته، تقسیم شده است: ۷۰ یورویی، ۱۸۰ یورویی، ۴۹۰ یورویی و ۶۹۰ یورویی.

اما کسانی که قصد دارند با هواپیما خودشان را به استانبول، محل برگزاری فینال، برسانند، باید پول زیادی خرج کنند؛ چون قیمت بلیت هواپیما از میلان به استانبول بعد از صعود اینتر به مسابقه نهایی به شدت افزایش یافته است.

قیمت بلیت هواپیما از میلان به استانبول در خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز و پگاسوس ایرلاینز در چند روز گذشته زیاد شده و به ویژه در چند ساعت گذشته سر به آسمان گذاشته، ضمن اینکه بلیت هم نایاب شده است.

هم اکنون قیمت ارزانترین بلیت رفت و برگشت بین میلان و استانبول هزار یورو است و به سختی می‌توان قیمتی کمتر از این پیدا کرد، حتی اگر قرار باشد رفت و برگشت یکروزه باشد.

در حالی که طرفداران اینتر تکلیف خود را می‌دانند، هواداران رئال و سیتی باید تا بعد از بازی امشب منتظر بمانند تا بلیت سفر به بزرگترین شهر ترکیه را بخرند. البته ممکن است بعضی از هواداران برای اینکه به گرانی و کمبود بلیت نخورند، از حالا ریسک کرده و بلیت سفر به ترکیه را تهیه کرده باشند.

برچسب ها: میلان ، اینتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار