تهیه ۲۴۷ طرح بازآفرینی شهری در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۴۷ طرح بازآفرینی از جمله توسعه امکانات و خدمات روبنایی و ارتقای زیر ساخت ها در شهرستان های استان تهیه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی روز شنبه در جلسه بررسی اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار در شهرهای استان گفت: ۲۴۷ طرح بازآفرینی از جمله توسعه امکانات و خدمات روبنایی، ارتقای زیر ساخت ها، بهسازی و ارتقاء فضاها و توسعه قلمروی عمومی و ارتقای توانمندی های اقتصادی، ظرفیت سازی اجتماعی و نهادی در شهرستان های ارومیه، بوکان، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، سردشت و خوی تهیه شده است.

سیدمحسن حمزه لو  افزود: در این شهرها ۲۱ محله برای اجرای طرح های بازآفرینی در نظر گرفته شده است و  ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای اجرای طرح های اقدامات ستاد بازآفرینی شهری پایدار در این هفت شهر استان تصویب شده است.

وی اضافه کرد: ارائه طرح بازنگری طرح اقدام مشترک نیز ضروری است که باید شهرستانهای مورد نظر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: هفت شهر این استان که برنامه های اقدام مشترک برای آنها که در سال ۱۳۹۷ تدوین و مصوب شده، طی سه روز آینده گزارش اقدامات خود را اعلام کنند.

یاسر رهبردین افزود: فرمانداران هم به عنوان روسای ستادهای بازآفرینی شهرستانی گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند تا تدابیر برای برنامه های آتی سنجیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.