سخنگوی شورای شهر ارومیه:

خرید تخلف در مدیریت شهری، هرج و مرج در سیستم شهرسازی است

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: وجود تبصره و ماده‌هایی که راه خرید تخلف برای متخلفان در مدیریت شهر را هموار می‌کند، هرج و مرج در سیستم شهرسازی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمند سازی با بیان اینکه با تعارف و مسئولیت گریزی کار‌ها در شهرداری پیش نمی‌رود، افزود: شهر را با سفارش و توصیه‌های غیر قانونی نمی‌شود اداره کرد چرا که معتقدیم رعایت قانون باید خط قرمز مدیران شهری باشد.

علی مصطفی زاده ادامه داد: تسویه حساب‌های انتخاباتی سال‌های قبل باعث ایجاد آشفتگی و بی قانونی در مجموعه مدیریت شهری ارومیه شده که عزم و اراده اعضای شورای شهر و شهردار جهت رفع این آشفتگی‌ها و برخورد با بی قانونی و مبارزه با فساد متمرکز شده است.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه وجود کمیسیون‌هایی همانند "ماده صد" در حقیقت چیزی بجز دور زدن قانون نیست، ادامه داد: خروجی وجود تبصره و ماده‌هایی که راه خرید تخلف برای متخلفان در امورات شهر را هموار می‌کند، هرج و مرج در سیستم شهرسازی است.

وی در ارتباط با مبارزه با فساد و تخلف در مجموعه مدیریت شهری گفت: اکثریت قاطع مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری پاکدست، زحمت کش و خادم مردم هستند و به همین دلیل اجازه نخواهیم داد تخلف و قانون شکنی چند نفر، کل یک مجموعه خدوم ۵ هزار نفری را زیر سوال ببرد.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد: ساماندهی سد معبر، برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و مبارزه با فساد باید به صورت جدی در شهرداری تداوم داشته باشد.

مصطفی زاده علل کندی کار‌ها در برخی از بخش‌های مدیریت شهری را مسئولیت گریزی بعضی از مدیران شهرداری ارزیابی و بیان کرد: مدیرانی که حاضر به پذیرش مسئولیت در حوزه مدیریتی خودشان نیستند قبل از برکناری، استعفا بدهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.