پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش و جوانان

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برای اجرای ۶ مصوبه ۷۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: مصوبه اول مربوط به پیست تارتان (دو و میدانی دورپیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش و جوانان زمین ورزشگاه سردار آزادگان) ۴ میلیادر تومان تخصیص یافته و پیمانکار مشخص شده و تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد. 
 
در مصوبه دوم ۴ میلیارد تومان برای تکمیل خانه جوان بود که ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی پرداخت شده و مابقی آن بصورت اوراق بوده که هم اکنون ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
مصوبه سوم اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۳ مجموعه ورزشی در شهرستان‌های البرز، تاکستان و قزوین می‌باشد که اقداماتی در این زمینه انجام شده است.
 
مصوبه چهارم درباره تکمیل استخر آبیک است که از ۱۰ میلیارد تومان، ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و پیمانکار مشغول به کار می‌باشد.
 
مصوبه پنجم در مورد آزاد سازی دولتخانه صفوی است که از ۱۰ میلیارد تومان ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و پیمانکار مشخص شده است.
 
مصوبه ششم اختصاص ۴۴ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۰ پروژه ورزشی در استان است که ۳۴ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه ۱۰ میلیارد تومان از طریق منابع استانی تخصیص یافته است.
 
وی اظهار داشت از کل منابع استانی تخصیص داده شده به این موضوع ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
 
سفر رییس جمهور به قزوین هفتم اردیبهشت ماه پارسال انجام شد، این سفر ۱۹۱ مصوبه با اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان به منظور تکمیل و راه اندازی طرح‌های استان داشت که هرکدام از آن‌ها به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های اولویت دار استان را برطرف می‌کند.
 
اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین ضمن کمک به رفع نیاز‌های اولویت دار در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی، آبرسانی، انرژی و گردشگری، فرصت‌های جدیدی برای توسعه استان به همراه خواهد داشت.
 
با اختصاص اعتبارات و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین قفل طرح‌های نیمه تمام هم باز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار