همایش مردم، سازش، پیشگیری با حضور معاون قوه قضاییه برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: همایش مردم، سازش، پیشگیری با سخنرانی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بم برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: همایش مردم، سازش، پیشگیری با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صادقی، معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در بم برگزار می‌شود. 

او در تشریح این خبر افزود: با توجه به شرح وظایف و ماموریت‌های مشترک، معاونت توسعه حل اختلاف و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در بحث صلح و سازش درنظر دارد همایش مردم، سازش، پیشگیری را مشترکا از سوی این معاونت‌ها برگزار و از دست اندرکاران شورا‌های حل اختلاف، صلح یاران، ریش سفیدان، سران طوایف، معتمدین، متنفذین و حکمین قرآنی تجلیل کند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: در ادامه پویش‌های  پارسال از جمله: به احترام امام علی (ع) می‌بخشم، به احترام امام حسین (ع) می‌بخشم و به احترام حاج قاسم می‌بخشم در این همایش از خانواده‌هایی که به احترام امام رضا (ع) با رضایت خود موجب آزادی زندانیان و جلوگیری از قصاص شده‌اند، تجلیل می‌شود. 

او بیان کرد: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، استاندار، نمایندگان مردم جنوب و شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استان، سران طوایف، متنفذین، معتمدین و ریش‌سفیدان شهرستان‌های شرقی و جنوبی به مدت یک روز و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار