دومین همایش توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز برگزار می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: دومین همایش علمی-تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» با رویکرد بین‌المللی، سوم خردادماه در این کلانشهر برگزار می‌شود.

حمیدرضا اسماعیلی ضمن یادآوری اینکه همایش توسعه سرمایه‌گذاری، رویدادی یک روزه است، گفت: نخستین دوره این همایش سال گذشته و در بُعدی ملی برگزار شد و امسال این سطح به بین‌المللی ارتقاء یافته است.

او گفت: این همایش با حضور جمعی از مقامات بلندپایه ملی، شماری از مسئولان استانی، مدیران شهری و برخی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: مشارکت‌های مردمی و جمع‌سپاری در سرمایه‌گذاری، ابزار‌ها و بازار‌های تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اعتمادسازی در سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری، گردشگری، دیپلماسی اقتصادی، سرمایه‌گذاری دیجیتال و بررسی تطبیقی قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری؛ محور‌های این همایش بین‌المللی است.

اسماعیلی گفت: در نخستین دوره این همایش که اردیبهشت سال گذشته برگزار شد، شاهد امضای میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاری در فارس توسط مسئولان ارشد استان و مدیریت شهری بودیم و در کنار آن، تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز منعقد و مبادله شد.

معاون شهرداری شیراز گفت: این همایش روز چهارشنبه سوم خردادماه، از ساعت ۹ صبح در مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز، آغاز می‌شود و تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن دهقان
۱۶:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام ودرود فراوان خدمت همشهریهای عزیز.شهر شیراز یکی از پرجازبهترین شهرهای دنیا هست شهری با پتانسیل فراوان در حوزه گردشگری پزشکی زیارتی اقتصادی علمی کشاورزی تجارت را دارا میباشد از همه هم‌تراز نظر موقعیت صوق الجیشی مرکز جنوب کشور میباشد.از همین روشی از باید یک مدیریت کارآمد متخصص و بده را داشته باشد تا همه ظرفیت‌ها را شناخته و به سرانجام برساند بنده نیز دوست دارم که هر کمکی در زمینه پیشرفت شهر شیراز را انجام بدهم.