دانشگاه تحصیلات تکمیلی برای رونق دانش هیدرولیک، پا به رکاب شد

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته کرمان و انجمن هیدرولیک ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته کرمان؛ با هدف توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی‌صنعتی و فناروی پیشرفته و انجمن هیدرولیک ایران به امضای حسین محبی و مسعمود حکیمی روسای دانشگاه و انجمن یادشده رسید.

 ایجاد فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه هیدرولیک، استفاده متقابل از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و فناوری مشترک برای نیاز‌های استان و کشور، برگزاری نشست‌های مشترک و هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

همچنین طرفین با امضای این تفاهم‌نامه بر تشویق دانشجویان به انجام پایان نامه‌های متناسب با پیشنهادات انجمن، استفاده از آزمایشگاه‌ها و امکان حضور اعضای هیئت علمی در کمیته‌های تخصصی بر اساس ضوابط دانشگاه تاکید کردند.

در اولویت قراردادن اعضای هیئت علمی مرتبط دانشگاه به عنوان مجری برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای مورد نیاز انجمن، فراهم کردن شرایط لازم برای اخذ مجوز انتشار نشریات تخصصی و معرفی مدرس از موارد دیگری است که در این تفاهم نامه بر آن تصریح شده است.

  دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در کیلومتر ۲۷ بزرگراه هفت باغ علوی قرار دارد و از طریق آزمون سراسری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار