کاشت ۵۰ میلیون اصله نهال در یک روز در کشور

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: ۵۰ میلیون اصله درخت تنها در یک روز در سطح کشور کاشته شد که نشان از ظرفیت‌های موجود دارد.

عباسعلی نوبخت در جریان بازدید از نهالستان‌های استان فارس گفت: باوجود همه مشکلات در کاشت درخت می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح و مدون بخشی از آسیب‌ها و تخریب‌های وارده به منابع طبیعی را تا حدودی جبران کرد.

او از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) به منظور همکاری در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه اعتبارات کلی مورد نیاز برای اجرای این پویش بزرگ سراسری از محل اعتبارات وزارت نفت و از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب ارائه خدمات اجرایی جذب و تامین خواهد شد.

او گفت: اجرای صددرصدی فعالیت‌های آبخیزداری نیز از جمله محور‌های دیگر این تفاهم نامه همکاری است که امیدوارم اقدامات لازم برای تسریع در اجرایی شدن آن انجام شود.

معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: براساس این تفاهم نامه مدیریت حفاظت از مراتع طی ۳۰ سال و در چهارچوب ضوابط قانونی با کمک این نهاد لحاظ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه اب هم بدن به درختا درست مهم ابیاریییی
آخرین اخبار