سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی:

ما می‌توانیم در هانگژو بیشترین مدال را بگیریم/ جوایز ورزشکاران را بعد از ۲ سال بدهند

بهمن رضایی گفت: ما می‌توانیم تیم خوبی را به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بفرستیم تا نسبت به جاکارتا مدال‌های بهتری بگیریم.

بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی درباره ارزیابی خود از رکوردگیری تیم ملی اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و حدود ۳۵۰ ورزشکار پسر و دختر در این مسابقات شرکت کرده بودند. این دوره هم قهرمانی کشور و هم انتخابی تیم ملی برای بازی‌های جهانی فرانسه و همچنین پاراآسیایی هانگژو محسوب می‌شد.

او افزود: روز نخست در بخش بانوان الناز دارابیان توانست در ماده پرتاب دیسک رکورد آسیا را ارتقا دهد هر چند دیگر رکورد جهانی و آسیایی شکسته نشد، اما باز برخی از ورزشکاران دختر ما توانستند رکورد‌های خودشان را ارتقا دهند. در بخش پسران هم در روز نخست رقابت‌ها چهار رکورد جهانی و آسیایی دستخوش تغییر شد. به طور مثال امان‌الله پاپی در رشته پرتاب وزنه و کلاس ۵۷، میلاد رمضانی و رضا حاتمی در دوی ۴۰۰ متر رکورد جهانی به دست آوردند. روز جمعه هم در کلاس ۵۳ محمد رشید مسجدی توانست رکورد جهانی و آسیایی را به نام خودش ثبت کند. رکورد قبلی در اختیار ورزشکاری از جمهوری آذربایجان بود که دیگر در این کلاس حضور ندارد و به کلاس ۵۴ رفته است. خوشبختانه جایگاه اول و دوم کلاس ۵۳ در اختیار ورزشکاران خود ایران است.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی درباره اینکه باید به کسب چه نتیجه‌ای در مسابقات جهانی فرانسه امیدوار باشیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه سهمیه پارالمپیک از همین مسابقات جهانی فرانسه آغاز می‌شود ورزشکاران ما می‌توانند سهمیه‌های بیشتری برای حضور در پاریس به دست بیاورند. ما می‌توانیم تیم خوبی را به هانگژو بفرستیم تا نسبت به جاکارتا مدال‌های بهتری بگیریم.

رضایی  گفت: خوشبختانه حامد امیری از وضعیت خوبی برخوردار است و امیدوارم در مواد پرتاب دیسک، وزنه و نیزه به ۳ مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کند. با توجه به رکورد‌های خوبی که در اختیار دارد و همچنین عملکرد عالی که اسفند ماه سال گذشته در مسابقات امارات بر جای گذاشت این امیدواری ما بیراه نیست.

او درباره  اینکه در فاصله کوتاه تا شروع پاراآسیایی هانگژو چه درخواستی از مسئولان دارد، گفت: درخواست من از مسئولان این است که پس از ۲ سال جوایز ورزشکاران را به آن‌ها پرداخت کنند. از کشتی گرفته تا خود ورزشکاران جانبازان و معلولان. حرف ورزشکاران این است که با پرداخت جوایز یک انگیزه مضاعفی برای آن‌ها ایجاد شود. از طرف دیگر با توجه به تمریناتی که ورزشکاران سالم و همچنین ورزشکاران  جانبازان و معلولان پشت سر می‌گذارند زمان دقیق پرداخت جوایز را مشخص کنند نه اینکه نسبت به این مسئله همچنان بلاتکلیف باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار