ملی پوش پارادو و میدانی:

تمام تمرکزم را برای ارتقای رکوردم در سال جدید گذاشتم

هاشمیه متقیان گفت: در سال ۱۴۰۲ تمام تمرکزم را برای ارتقا رکوردم و حفظ رنکینگ جهانی ام خواهم گذاشت که بازهم طلایی بمانم.

هاشمیه متقیان ملی پوش پارادو و میدانی کشورمان درباره سال ۱۴۰۱اظهار کرد: واقعا سال خوبی برای من بود. اول اینکه با وجود فشار‌های اقتصادی در کشورمان و مشکلات مردم، از لحاظ ورزشی بعد از پارالمپیک ۲۰۲۰ من در تورنمنت جایزه بزرگ مراکش شرکت کردم و توانستم ۲۷ سانت رکوردم را ارتقا دهم و مدال طلا کسب کردم. بعد از ۳ ماه دوباره یک تورنمنت بین المللی شرکت کردم و توانستم بازهم طلا را کسب کنم و خداراشاکرم که سال خوبی داشتم به خاطر اینکه تمرینات را از توکیو به بعد بیشتر کردم و چون در بازه طلایی خودم بودم می‌خواستم رکورد دار بمانم و جایگاهم را در رنکینگ جهانی حفظ کنم که موفق هم شدم.

ورزشکار پارادو و میدانی  کشورمان درباره بهترین و بدترین خاطره اش تصریح کرد: بهترین خاطره کسب مدال طلا و ارتقا رکوردم در مراکش بود و بدترین خاطره هم اتفاقاتی بود که در ماه‌های قبل در کشورمان رخ داد و به خاطر اعتراضات موجود یک سری اغتشاشات انجام شد و این خاطره بدی شد. یک سری فشار‌های اقتصادی روی مردم هست و این خاطره بد من شد.

او درباره  اهدافش در ۱۴۰۲ گفت: در سال ۱۴۰۲ تمام تمرکزم را برای ارتقا رکوردم و حفظ رنکینگ جهانی ام خواهم گذاشت که بازهم طلایی بمانم و امیدوارم به این مهم دست بیابم.

متقیان درباره بهترین مربی و ورزشکار سال اضافه کرد: بهترین مربی سال کسی است که بتواند ورزشکارش را در مقاطع مختلف در مسابقات مختلف جهانی در رنکینگ حفظ کند و بهترین ورزشکار نیز کسی است که در هرتورنمنت  که شرکت کرده، هم اخلاق پهلوانی داشته و هم موفق عمل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار