برپایی رقابت‌های ورزشی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

مسابقات ورزشی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره شهید ابراهیم هادی در رشته‌های فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره شهید ابراهیم هادی که به میزبانی شهر‌های یاسوج و دوگنبدان آغاز شد، گفت: ورزش عامل شادابی، نشاط و سرزندگی در جامعه است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحصیل، تهذیب و ورزش افزود: ورزش و تندرستی مورد تاکید دین مبین اسلام است و برای افزایش و بهبود راندمان کاری، توجه به ورزش ضروری می‌باشد.

فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقات مزین به نام شهید والامقام شهید ابراهیم هادی که خود از معلمان تربیت بدنی است نامگذاری شد.

او افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال برگزار می‌شود.

کرمی ادامه داد: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان در رشته‌های مختلف فوتسال زیر ۴۰ سال، فوتسال بالای ۴۰ سال، بدمینتون، تنیس روی میز و بستکبال با حضور ۶۰۰ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر یاسوج و ۳۰۰ ورزشکار در بخش خانم‌ها به میزبانی شهرستان گچساران از امروز آغاز شد.

او می‌گوید: برگزیدگان این مسابقات در ۲ گروه بانوان و آقایان به مرحله کشوری راه می‌یابند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.