قهرمانی تیم فوتسال پیشکسوتان آموزش و پرورش بویراحمد

مدیر کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از پایان دومین دوره مسابقات ورزشی فرهنگیان استان با حضور بیش از هزار ورزشکار فرهنگی خبر داد.

حسنعلی عزت خواه در آئین تجلیل از تیم‌های برتر این مسابقات با تاکید بر اینکه تقویت روحیه پهلوانی از کسب مقام قهرمانی برتری دارد،   گفت: فرهنگیان ورزشکار همواره با رعایت اخلاق و پایبندی به ارزش‌ها می‌توانند الگوی خوبی برای دانش آموزان ودیگر گروه‌های جامعه باشند.

یزدان منش، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان گفت: در مسابقات فوتسال بالای ۴۰ سال فرهنگیان استان تیم آموزش وپرورش بویراحمد با نتیجه ۴ به ۲ از سد تیم لوداب گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

او افزود: در مسابقات فوتسال زیر ۴۰ سال نیز تیم آموزش وپرورش عشایر فاتح این دوره از مسابقات شد و تیم بهمئی بر سکوی دوم ایستاد.

یزدان منش ادامه داد: تیم‌های استانی در هر رشته به تفکیک جنسیت از بین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات انتخاب و به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

این مسابقات در ۵ رشته برای آقایان و ۴ رشته برای بانوان برگزار شد و مرحله استانی دیگر رشته‌های این مسابقات تا نیمه اول خردادماه در یاسوج و گچساران ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.