اسدی:

دشمن زنان ما را نشانه گرفته است

شهردار شیراز با بیان اینکه امروز با یک چالش مواجه شده‌ایم که تعارف بردار نیست، گفت: شاید در کشورمان از قرن‌ها پیش نیاز و عاطفه زن دیده نشد و امروز وارد یک چالش شده‌ایم و دشمن هم زنان ما را نشانه گرفته است.

محمد حسین اسدی در همایش زن، جامعه، امنیت، برگزاری چنین همایش‌ها و موضوع جهاد تبیین را از جمله راهکارهای مقابله با این چالش اعلام و گفت: امروز باید به دنبال جهاد امیدآفرینی باشیم و یاس و ناامیدی در جامعه کاهش یابد.

با بیان اینکه امروز با یک چالش مواجه شده‌ایم که تعارف بردار نیست، گفت: شاید در کشورمان از قرن‌ها پیش نیاز و عاطفه زن دیده نشد و امروز وارد یک چالش شده‌ایم و دشمن هم زنان ما را نشانه گرفته است.

شهردار شیراز گفت: در شهر شیراز طی دو سال گذشته بودجه ٦ هزار میلیاردی داشتیم که به ١٨ هزار میلیارد تومان افزایش دادیم و در واقع ٣٠٠ درصد اضافه شد.

اسدی گفت: در نیمه دوم سال گذشته ١٢ مرحله افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی داشتیم و ٣٠ اردیبهشت ماه جاری هم در ادامه جهش عمرانی کلانشهر شیراز ٢٤ پروژه افتتاح می‌شود.

او با طرح این موضوع که شیراز ١٤٠٤ با شیراز امروز قطعا تفاوت خواهد داشت، گفت: ١١٦٥ نفر از کارکنان شهرداری شیراز معادل ١٠ درصد از پرسنل را بانوان تشکیل می‌دهند.

شهردار شیراز گفت: اموری که در شهرداری شیراز به بانوان واگذار کرده‌ایم، به نحو شایسته‌ای آن را انجام داده‌اند و از واگذاری امور به آن‌ها هم پشیمان نیستیم.

اسدی یادآور شد: دومین همایش توسعه سرمایه گذاری شهرداری شیراز، سوم خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار