پنج میلیارد تومان به پروژه ساخت مجتمع آموزشی چابهار تخصیص یافت

پنج میلیارد تومان اعتبار در راستای تحقق تفاهم‌نامه همکاری راهبردی منعقده بین منطقه آزاد چابهار و فرمانداری این شهرستان برای کمک به تسریع ساخت مجتمع آموزشی شبانه‌روزی شهید حسین علیمرادی تخصیص یافت.

پس از بازدید حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به همراه امیر مقدم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از بزرگ‌ترین مجتمع شبانه‌روزی در حال احداث در این منطقه در دهستان پیرسهراب و دستور دبیر شورای عالی مناطق آزاد برای تسریع در روند ساخت این مجموعه، این اعتبار به پروژه تزریق شد.

 قرارداد این فضای آموزشی که با حمایت‌های سازمان منطقه آزاد در حال ساخت است، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به‌صورت مشارکتی بوده که در سال جدید و با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها و به‌منظور تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه در مهرماه امسال، با تصویب هیات مدیره منطقه به ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار گفت: ساخت مجتمع آموزشی شبانه‌روزی شهید حسین علیمرادی که با مشارکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزاد چابهار و موسسه خیریه سید الشهداء منطقه و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با زیربنای پنج هزار مترمربع آغاز شده قرار است با بالا بردن سرانه آموزشی در روستا‌های هم‌جوار به پرورش سرمایه‌های انسانی این منطقه کمک کند.

امیر مقدم افزود: این مجموعه دارای فضا‌های اداری، نمازخانه، کتابخانه، سلف‌سرویس، آشپزخانه صنعتی، سالن ورزشی و فضا‌های پشتیبانی، سالن اجتماعات، کارگاه‌های آموزشی، سایت کامپیوتر، فضای سبز و فضا‌های اقامتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار