آغاز المپیاد ورزشی کارگران در سیستان و بلوچستان

رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از آغاز المپیاد ورزش کارگران برای اولین بار در این استان خبر داد.

حسین سعیدیان  اظهارداشت: این المپیاد از امروز اول خرداد با حضور ورزشکاران بانو و آقا با شعار "ورزش، سلامتی، بهره وری" آغاز شد و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

وی بیان کرد: تکواندو، کاراته، دارت، فوتسال، تنیس روی میز، والیبال، دو ومیدانی، طناب کشی، تیراندازی و کبدی از رشته‌های ورزشی این المپیاد است.

رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از ورزش به عنوان مهمترین عامل کار و تولید نام برد و ادامه داد: اگر سرمایه انسانی جامعه کار و تولید با شور، امیدوار و سالم باشد، بهروری و پیشرفت کشور نیز حاصل خواهد شد.

وی اظهارداشت: در هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اجرای برنامه‌های امیدبخش و نشاط آفرین در جامعه کارگری را هدف گذاری کرده‌ایم و برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران در این راستا است.

سعیدیان توسعه ورزش کارگری را از دیگر برنامه‌های هیات ورزش کارگری در سیستان و بلوچستان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با تغییر نگاه‌ها به ورزش کارگری و ورود حامیان مالی به این بخش، شاهد اعزام ورزشکاران کارگر استان به رویداد‌های ملی و بین المللی باشیم، چرا که این ظرفیت در ورزشکار کارگر وجود دارد و باید از آن حمایت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار