داوری ۱۶٠ اثر در نخستین رویداد فرهنگی زرسا/آثار برگزیده به زودی معرفی می شوند

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: نخستین رویداد فرهنگی زرسا به مرحله داوری رسیده و 160 اثر ارسالی، در نهایت دقت و ظرافت داوری می شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: نخستین رویداد فرهنگی استانی زرسا با محوریت "زن، رسانه، سلامت و ایران" در آذربایجان غربی با ارسال ۱۶٠ اثر به مرحله داوری رسیده و آثار ارسالی، در نهایت دقت و ظرافت در حال داوری هستند.

رضا جعفری افزود: رویداد فرهنگی زرسا با محوریت جوانی جمعیت در بخش‌های آثار نوشتاری، صوتی و تصویری، عکس و گرافیک و رسانه‌های مجازی توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

وی بیان کرد: اعلام فراخوان عمومی رویداد فرهنگی زرسا از اوایل فروردین سال ۱۴۰۲ آغاز شد و تا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت سال جاری شرکت کنندگان آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در پایان این رویداد ۱۶۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رویداد ارسال شد که داوری آن از سوی هیات داوران مجرب در حال انجام و و قضاوت است.

جعفری با معرفی اعضای داوری رویداد، اظهار کرد: هیات داوران این رویداد فرهنگی از بین نخبگان و هنرمندان شاخص استانی که اکثر آن‌ها در جشنواره‌های ملی و جهانی حائز کسب رتبه‌های برتر شده اند و سابقه داوری در تورنمنت‌ها و رویداد‌های فرهنگی مختلفی را درکارنامه خود دارند، انتخاب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مطلوب شرکت کنندگان رویداد، تمامی تلاش بر این است تا آثاری فاخر و ارزشمند در نمایشگاه پایانی این رویداد که همزمان با مراسم اختتامیه در معرض دید عمومی قرار گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: اعضای هیات داوران رویداد فرهنگی زرسا به این شرح است: در بخش آثار نوشتاری شامل یادداشت، تیتر، مصاحبه و گزارش خبری و تحلیلی شورای داوری متشکل از ندا عبدی، یوسف پیربداقی و حسام شیرازه محبت، در بخش فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی محمد فکوری، در بخش گزارش ویدیویی الیاس گندمی، در بخش پادکست مریم آفریده، در بخش عکس و اینفوگرافی مجتبی اسماعیل زاده معرفی شدند. 

جعفری از اعلام اسامی و معرفی نفرات و آثار برگزیده طی چند روز آینده خبر داد و گفت: برگزیدگان این رویداد فرهنگی، به زودی معرفی و تقدیر می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.