امام جمعه موقت شاهرود:

فرهنگ مقاومت در کشورهای منطقه نهادینه شده است

حجت‌الاسلام احمد نظری گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادن در مقابل باطل و زورگویی‌های استکبار آمریکا و اروپایی‌ها در منطقه خاورمیانه نهادینه شده است.

امام جمعه موقت شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته   با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری (دزفول) افزود: فرهنگ مقاومت امروزه به واسطه خون شهدا، راهبردهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در منطقه و کشورهای همسایه آمریکا شکل گرفته است.

وی به نامگذاری سوم خردادماه، آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی اشاره کرد و گفت: راهبرد ما پس از نهادینه کردن فرهنگ مقاومت در سایر کشورها، ایجاد تمدن پایدار جهانی است.

امام جمعه موقت شاهرود اظهار کرد: پس از فراگیری فرهنگ مقاومت هم اکنون در مرحله شکل گیری تمدن پایدار جهانی قرار داریم.

حجت الاسلام نظری با اشاره به روز ملی جمعیت و فرزندآوری (۳۰ اردیبهشت) افزود: همواره رهبر معظم انقلاب در خصوص فرزندآوری تاکید دارند که باید مردم و مسوولان این حساسیت را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در خصوص فرزندآوری، ابراز کرد: خداوند رزق و روزی هر کس را تضمین کرده است، هر که به خدا ایمان دارد امر فرزندآوری را جدی بگیرد.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه ۳۰ مورد تسهیلات فرزندآوری از سوی دولت پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: تهیه زمین و مسکن امروزه بزرگترین دغدغه جوانان است که در صورت فراهم نمودن آن توسط دولت ازدواج و فرزندآوری تسهیل می‌شود.

حجت الاسلام نظری به ۳۱ اردیبهشت ماه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اشاره کرد و گفت: خیرات و برکات فراوانی در زیارت این بانو بزرگ اسلام وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار