امام جمعه نهاوند:

تسلیم شدن در برابر استکبار و آمریکا هزینه اش از مقاومت بیشتر است

امام جمعه نهاوند گفت: تسلیم شدن در برابر استکبار و آمریکا هزینه اش از مقاومت بیشتر است و امروز می‌بینیم که مقاومت ثمره داده است. 

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمود مردم تحمل شکست انقلاب را ندارند، چون باور دارند که این انقلاب باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد. 

او افزود: مردم در طول این سال‌ها حوادث مختلفی را پشت سر گذاشتند که جنگ تحمیلی و فتنه گروهک‌ها و منافقین، فتنه ۷۸ و ۸۸ و اتفاقات سال گذشته از جمله این حوادث هستند که مردم از این‌ها سربلند بیرون آمدند. 

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ تلاش برای جوانی جمعیت از ضروری‌ترین فرائض امروز است و اگر با همین روال فرزند آوری و ازدواج پیش برویم درسال‌های آینده نیروی جوانی نخواهیم داشت و اکثر جمعیت را سالمندان تشکیل می‌دهند. 

او گفت: نیروی جوان و پویا برای آینده کشور ضروری است و باید به این امر اهمیت داده شود. 

حجت الاسلام مغیثی افزود: تسلیم شدن در برابر استکبار و آمریکا هزینه اش از مقاومت بیشتر است و امروز می‌بینیم که مقاومت ثمره داده است. 

او در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به ماموریت اخیر نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: ناوگروه نیروی دریایی ارتش دور دنیا را برای اولین بار طی کرد و نشان داد که از چه قدرتی برخوردار است.

 امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان به خوبی از این قدرت خبر دارند و این پیشرفت‌ها و تجهیزات نیروی دریایی از سوی جوانان همین کشور ساخته شده است که مایه افتخار است.

برچسب ها: نمازجمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار