خارج شدن کشنده از جاده یک کشته بر جا گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: با تلاش سه ساعته آتش نشانی زرند پیکر راننده کشنده از صحنه تصادف خارج شد.

مرتضی بخشی  از انجام یک عملیات امدادو نجات در جاده زرند کرمان (روبروی شهر خانوک) خبر داد و گفت: بامداد امروز تماسی مبنی بر تصادف جاده‌ای به مرکز پیام این سازمان ارسال شد که نیرو‌های آتش نشانی با امکانات و تجهیزات در محل حادثه حاضر و اقدام به عملیات نجات  کردند.

او با اعلام اینکه در این حادثه یک خودروی کشنده حوالی شهر خانوک به دلایل نامعلومی از جاده اصلی منحرف و به حاشیه جاده سقوط کرده بود گفت: متاسفانه شدت حادثه به حدی بود که راننده در اتاق خودرو مبحوس و امکان خارج کردن بدون امکانات و تجهیزات ممکن نبود.

بخشی با اعلام اینکه نیرو‌های این سازمان با استفاده از ست‌های هیدرولیکی خودرو‌های سنگین اقدام به قیچی و جداکردن اتاق خودرو کرده اند گفت:نیرو‌های این سازمان بعد از سه ساعت تلاش توانستند جنازه راننده را از دل آهن پاره‌های این خودرو خارج کنند.

او ضمن قدردانی از همکاری نیرو‌های هلال احمر گردنه خراسانی، شهردار و نیرو‌های انتظامی شهرخانوک گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی  است.

برچسب ها: آتش نشانی ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار