امام جمعه اهل سنت خاش:

سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان با برکت بود

امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: سفر یکروزه رییس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان برای مردم منطقه با برکت و پرامید بود.

مولوی محمدعلی شهنوازی گفت: افتتاح طرح‌های مهم عمرانی و خدماتی و بازارچه مرزی و رونق دادن به مناسبات اقتصادی و مراودات مرزی قطعا امیدبخش است که از سوی رئیس جمهور در جنوب سیستان و بلوچستان با افتتاح بازارچه مرزی پیشین رخ داد.

وی بیان کرد: حضور مسوولان عالی ۲ کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان و نیز اخطار دادن رییس جمهوری به حاکمان افغانستان برای عمل کردن به تعهدات حقابه هیرمند بدون فایده نبوده و همین اندازه که مسوولان افغانستان خود را ملزم به انجام تعهدات می‌دانند و خواهان دادن حق مردم ما هستند جای امیدواری دارد و توصیه ما هم این است که حقابه مردم سیستان از رودخانه هیرمند داده شود.

امام جمعه خاش ادامه داد: توسعه سواحل مکران که از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و دولت هم برنامه‌های اولویت خود را در حال اجرا دارد و تاکنون پروژه‌های شاخصی مانند مجتمع پتروشیمی نگین مکران اجرا شده‌اند، قطعا به توسعه همه جانبه منطقه کمک می‌کند.

وی اظهارداشت: مطالبه به حق مردم خاش ایجاد راه‌های دوبانده بوده و امیدواریم راه خاش به زاهدان و خاش به ایرانشهر و سراوان و میرجاوه که هم اینک در حال انجام هست هر چه سریعتر تکمیل شود و جاده گوهرکوه به بزمان هم زودتر مناسب سازی شود.

مولوی شهنوازی گفت: رسیدگی به حقوق حادثه دیدگان هشتم مهر زاهدان و ۱۳ آبان خاش و مجازات عوامل این حوادث دردناک از مطالبات مردم بوده و مسوولان نیز بر پیگیری این مطالبات اذعان دارند، بنابراین امیدواریم دولت به این وعده‌ها عمل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار